Min shopping i LA

Så nu tänkte jag att det var dags att lägga upp en bild på va ja köpt hittills. :)
Orkade inte ta nå sjukt bra bilder eller asså fixa till kläderna o så, så kan jag förklara istället va det är ja köpt. :)
Börjar på rutan högst upp till vänster:
En långärmad stickad tröja som är vinröd, en långärmad stickad tröja som är vid med lite guldigt i. Ett par blåa stentvättade jeans. En svart hoodtröja utan dragkedja med vitt tryck som det står California Redondo beach på (fick av mamma). En simple grå hoodtröja med dragkedja.
Andra rutan högst upp till höger:
Underkläder från Victorias secret.
En vit bh, med svarta prickar. En rosa bh. 5 par spetstrosor (de blå står det love pink på, på baksidan).
Mellersta rutan till vänster:
En svart typ genomskinlig skjorta med knappar (halvlånga ärmar). En svart tröja som är knuten nertill, svart nät eller vad det heter på bakre delen (halvlånga ärmar). En ljusblå skjorta med knappar vitt nät på bakre delen (halvlånga ärmar). En blå converse t-shirt med converse märke, en svart t-shirt med ett märke som det står Socal på.
Mellersta rutan till höger:
5st par mjuka sockor.
Rutan längst ner till vänster:
Två mascaror från Maybelline, ett sett med olika sminkborstar och en karta med ögonskuggor med olika färger som jag tänkte ha till olika fotograferingar någon gång och så.
Den sista rutan längst ner till höger:
En scarf med amerikanska flaggan, ett par joggingskor (sketcher) jättesköna lägger jag till, ett par svarta snörkängor och två par converse skor ett par blåa och ett par röda. :)
Sen ett par mysbyxor som jag inte har bild på, svarta med vita prickar. :)
Tror det var allt, ni kommer få bättre bilder på allt sen när jag kommer hem till Sverige. :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: