Morgondagens schema.

Ooj :o
Tiden går fort fan xD
Nu har jag kollat upp hur tåget går imorgon, då det är kallt ute och ett tåg brann idag från E-tuna på väg till Kungsör..
Och det var inställt -.-
Men då har jag lösningen :D
Jag tar min buss till byn och tar en annan buss från byn som går 07:56 :)
Min bästa lösning, tack Julia för ditt tips hörru! :-)

Ska gå tidigare imorgon från skolan då jag först ska till tandläkaren i Köping, tror jag ska få göra gjutning av mina tänder, eftersom jag står på kö till tandställning, och det är inte lång tid kvar.
Sen ska jag och mamma åka till Malva och hälsa på henne som ligger på sjukhuset, hon va hemma på permmis idag, det hade gått bra. Väldigt skönt att få veta :) <3

Nu ska jag försöka sova godnatt alla
Puss & Kram
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: