Shoppningbilder

Somsagt var jag o mamma i Malmköping idag, vi va på Malma marknaden o hade skoj, sen åkte vi till tuna park en stund och shoppade. :) 
Kommer bilder på det ja köpte. :)
Dock jättedåliga bilder, dålig skärpa, dålig kvallitet, tyvärr blixt på vissa, orkade inte engagera mig.
Sen kommer det bilder på det jag fick från Göran o Fia från USA då ja va vakt åt deras hus, katter o fiskar, när de va borta i USA. ;)
 
 
Ett smycke, som är format som ett hjärta och ingraverat med min
hunds namn Flisan. (Från marknaden)
123:-
 
 
En svart läderväska. (Från marknaden)
99:-
 
 
Ett iPhone skal. (Från marknaden)
Två för 120:- (80:- /st)
 
 
O det andra iPhone skalet. (Från marknaden)
Två för 120:- (80:- /st)
 
 
Trekvartsärmad tröja, vit med rosa ränder. (Från Stadium)
44:-
 
 
Stickad trekvartärmad tröja, vit, svart o grå. (Från Cubus)
49:- då det var en maska som hade repats upp på baksidan.
 
 
Linne, grå och röda ränder. (Från Carlings)
49:-
 
 
Starka tuggumin, verkligen starka! (Från USA, Göran o Fia)
 
 
Nagellack, flaskan formad som en döskalle, o som ni ser ska det vara
självlysande. (Från USA, Göran o Fia)
 
 
Nagellack, flaskan formad som en döskalle. (Från USA, Göran o Fia)
 
 
Converse T-shirt, lila. (Från USA, Göran o Fia) 
 
 
Converse T-shirt, mörkgrå, siden text och urringad. (Från USA, Göran o Fia)
 
Tack så mycket Göran o Fia.
 


Kommentarer
Postat av: Tova

En sån randig tröja från stadium har jag med :)

Svar: Jaha ;)
Mimmi Fält

2012-07-28 @ 20:18:36
URL: http://tovistar.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: