Ojojoj

Ah jag vet att min blogg suger just nu..
Typ inga uppdateringar elr så.
Igår började dagen med att jag glömde mina hörlurar, blev lite sur, men sen kliver Cassandra på bussen och inser att hon glömt mobilen hemma,då gjorde de Inge för mig att jag glömt mina hörlurar haha ;D Men sen kom jag på att vi troligtvis skulle ha genomgång i båda ämnena så då fick det va ;)
Hade ju fortfarande riktigt ont i huvudet och så men ah det fick vara.
Klev av bussen och inser precis att tåget är inställt, ja men vad bra, efter 30-40 min ungefär kom en ersättningsbuss, men ja det var ju bara 20 platser i den så jag kom ju inte med på den..
Jag och en gammal kompis gick upp på byn och väntade på halv9 bussen eftersom det där var den enda ersättningsbussen som skulle komma, kom iaf in strax efter 9 till skolan och så.
Hade naturkunskap och något annat konstigt ämne jag ej vet vad det heter haha ;D Ni vet Mimmi med kollen det är jag det! ;D
Igår kväll gick vi till ett par grannar, grillade och lite så, hela jag var sprängd kändes det som, kom hem strax innan 22, var helt död, hade fått tillbaka huvudvärken och så, somnade runt23.
Vaknade idag strax efter 8, ont i huvudet och skit inte alls glad för det, vill ju vara helt frisk!!
Idag blir det nog att åka och shoppa, strider emot att jag är halvt sjuk! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: