De senaste dagarna! :)

Hej på er, min blogg.se app har ej funkat på flera dagar! :(
Iaf, i torsdags fick jag KÖRKORT!!! :D Vilken jäkla frihet alltså!
Fredagen så åkte vi i foto3 gruppen till Stockholm på fotomässan :D  Hade skoj och jag har nu köpt min "julklapp", en månad i förväg, men det var bra pris o så, ett nytt objektiv :D
Igår skjutsade jag in mamma till stan, åkte sen till Tuna Park, köpte mig en ny mössa eftersom klantarslet glömde sin mössa på Trafikverket i Västerås i torsdags... Köpte även en t-shirt och en sak så man kan lyssna på musik från mobilen i bilen ;D
På kvällen åkte jag och hämtade upp Emma (Emma-Kajsa), vi åkte till McDonalds i Köping åt glass sen gick vi in och köpte godis och dricka på en affär, sedan åkte vi in till Kungsör, hämtade upp Cassandra och Johanna, åkte runt lite och hade skoj :D
Idag har jag och pappa ätit på en kina restaurang med farmor, farfar och farbror eftersom att de tre har fyllt, eller asså farmor fyller i veckan :)
Har kollat på en film, som jag gillade, jag har börjat gilla vissa svenska filmer nu :o :D Den här var faktiskt riktigt bra, den heter Känn ingen sorg och rekommenderar den faktiskt! :)
// En glad Mimmi :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: