Inte lätt kom tillbaka frisk

Skriver av mig och vill att ni ska veta hur jag känner.
Det är inte alltid lätt.
Imorgon tar vi farväl en sista gång av en riktigt fin och älskad människa, jag kan inte sätta ord på saknaden från mig, det går verkligen inte! Sorgen och smärtan från mig är stor, då tänker jag på mina älskade kusiner och min älskade moster hur är det inte för dom då, tänker verkligen på er varje minut och varje sekund som går.
Morgondagen kommer att bli en riktigt tung dag och samtidigt ett fint farväl. Dagen kommer jag aldrig att glömma, men jag kommer heller inte att glömma de fina minnena jag har med dig och vilken fin människa du var! 
Vi syns på andra sidan och jag lovar att du är världens finaste ängel nu! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: