Mysig kväll men sedan en tidig morgon

Godmorgon godmorgon :D hade en mysig kväll med mina fina gamla klasskompisar, Amanda, Emma o Erika :) vi åt på Grappa, jättegod mat och hade en liten hejdå middag för Amanda då hon åker till Tyskland o är där i 8månader. 
Idag ska jag, mamma, kusin Sandra, moster Åsa och en till Åsa till Kopparbergs marknad :D Därför jag är vaken nu (07:24), detta kommer bli superduper mysigt och jag har nu klätt på mig långkalsonger och lite sådär för att jag inte ska frysa, min blogg app har slutat fungera lite smått så jag kan inte ladda upp bilder.. Suck, så de får komma upp ikväll eller så :) 
Nu måste jag gå ner och leta efter vantar, så ni får ha en jätte bra lördag! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: