Lördagen

Ursäkta för dålig uppdatering! Jag har bara haft annat för mig och förträngt att blogga..
Kan skriva lite om helgen, eller ja lördagen i alla fall :) 
Sov 3 timmar på natten, var skapligt nervös och låg bara och tänkte på vad som kunde hända under tävlingen. Gick upp ca 05:15 och gjorde mig klar för avfärd till 05:30 åkte då in med Flisan till Kungsör där vi träffade upp Jenny, Kevin och Linn :) 
Åkte sedan till Stockholm (kan säga att det var tur att vi hade mycket tid på oss för vi åkte fel haha). Skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen :P
Kom sedan fram vid 08:30, då vi gick och anmälde oss och sedan ställde in burar. 
Själva tävlingen gick väldigt bra då hon brukar vara nosig men idag nosade hon inte en endaste gång, så riktigt glad över det! :) Vi fick uppflytt och jag är riktigt nöjd över vårt framförande kom inte jättebra placerat men jag är glad att vi gjorde det här för nu känner jag mig säkrare! :) 
Kvällen på lördagen var även riktigt rolig! Var med Cassandra, Ebba och Sebbe och några fler, vi åkte Bob ner för en backe satan vad kul det var!! Kände mig som ett barn på nytt skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: