Lång helg, jobb imorgon

Har haft en bra långhelg, detta behövde jag! Roxi har nu åkt till en tjej som ska försöka få ner henne på jorden igen, jag han inte säga hejdå eller ta en sista ritt på henne.. Visste inte när hon skulle åka och har haft alldeles för ont för att kunna sitta upp igen. :( Den här avramlingen har fått mig att tänka efter ett steg längre. Jag red lektion på Vilda för Jessica, Emelie på Randalin, förstår ni, jag var hos mina små saknade buskottar igen, som jag saknat det! Jag var spänd som en jag vet inte vad men hoppas jag blir avslappnad snart :) Sen begav jag mig till Köping igen och åkte morbrors Dodge med morbror, Fia och Adde, såklart var det jag som körde på cruisingen :) När jag och Adde skulle sova hade jag smärtor i hela kroppen och förstod inte varför :( under hela natten vaknade jag av panikattacker jag aldrig vart med om tidigare.. Något fruktansvärt men Adde fick ner mig på jorden till slut så jag kunde lugna ner mig, riktigt otäckt om man säger så! Idag har jag och pappa fixat med min bil gick inte helt smärtfritt för att pappa klantade sig men sånt som händer, han är snäll som hjälper mig! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: