Mitt egna hår rör ingen annan förutom..

Anledningar varför jag endast låter Cassandra hålla på med mitt hår.. Många som frågar och tycker jag ska gå till en riktig frisör..
• Frissörerna tycker det är synd att klippa av mitt hår, de vågar inte klippa så mycket som jag skulle vilja.
• Nästan aldrig blivit nöjd då jag ser ut att vara 20år äldre för de klipper konstiga frisyrer även fast jag bara vill att de gör som det ser ut fast lite kortare.
• Färgat håret en gång hos frisör.. Ville få en liknande färg som min utväxt blev jätte mörkbrunt och jag har guldblond utväxt ungefär.. 
• Jag är extremt håröm då menar jag EXTREMT! Jag klarar verkligen inte av att någon borstar mitt hår..
Så nej då får Cassandra hjälpa mig, hon vet hur jag vill ha mitt hår klippt, nej vi lyckas inte alltid med färgningen men svårt och veta exakt vilken färg man ska ta. Men blir mer nöjd med när hon gör något med mitt hår än när någon annan gör något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: