Mitt 2015

       Januari
  • Starten på 2015 var bra även fast mitt liv kanske inte var så himla stabilt. Jag var med fina vänner som fick mig glad.
  • Jag gjorde debut med Flisan i freestyle, som gick väldigt bra.
 

Februari
  •  Jag var en hel del med Amanda och Lovisa.
  • Tränade mycket med Flisan.
  • Jag följde med Cassandra och alla andra 96:or på studentkryssning där jag träffade min underbara kärlek.
 

Mars
  • Började jag som vikarie på ett äldreboende i Kungsör.
  • Och sedan började jag min säsongsanställning på kyrkogården.
 

April
  • Började jag rida Roxita och var i stallet en hel del.
 

Maj
  • Då kom min dröm i uppfyllelse, en dröm jag haft sen jag vart liten. Jag köpte mig min alldeles egna 50-tals bil. Kan ni förstå? 19 årig tjej som har köpt sin första egna jänkare?!
     
Juni
  • Tog Cassandra, min älskade vän och Andreas studenten.
  • Jag lärde känna en hel del sommarjobbare på kyrkogården, en av de var Frida, vi hade så roligt ihop sommaren och hösten!
  • Jag förlorade en nära livskamrat till mig, min underbara katt jag delat 14år med.
  •  


Juli
  • Dagen jag väntat på länge kom.. Att få köra en alldeles egen jänkare på Power Big meet. Och andra bilträffar.
 
 

Augusti

  • Min sleeve blev äntligen klar, så grymt nöjd!
  • Jag och Flisan tog våran första prispalls plats, en lycka jag inte kommer glömma, vårt sammarbete har utväcklats något fruktansvärt!
  • Jag blev ledare för ungdomsgruppen på Kungsörs brukshundsklubb.
 

September
  • Försvann mitt älskade röda hår och fick bli brund.
  • Åkte jag och Robin (min kusin) till Göteborg och gick på Liseberg fredag och lördag.
  • Vi åkte på kickoff med jobbet, var super mysigt och samtidigt roligt.
  • Jag fyllde äntligen 20!
 
 

Oktober
  • Fick jag en till önskan uppfylld, av bästa Cassandra fick jag biljetter för att se Linus Svenning i Köping, shit vad kul det var och ja jag fick ju ta en selfie med honom ;D
  • Sedan var det Halloween, jag var missnöjd med min sminkning men vi hade inte mer tid på oss att fixa det.
 

November
  • Slutade jag på kyrkan för säsongen. 
  • Det enda målet vad jag vet att jag hade under 2015 var att jag skulle våga äta sushi, det gjorde jag också, vet ni vad? Jag Älskade det!!
  • Jag jobbade en del på Ålderomshemmet.
  • Åkte med Cassandra, Sebastian och Andreas för att kolla på Big Brother Live.
  • Sedan for jag till Kalifornien.
 

December
  • Var i Kalifornien till den 15:e december. 
  • Efter det umgicks jag med Andreas och sedan var det jul och nyår.
 

Detta är såklart inte allt som hänt under 2015 men en del.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: