En saknad vän på besök

Skrev inget om förrförra veckan.. Hade inte så mycket att berätta och tar det nu istället.

Förr förra veckan: På onsdagen så åkte vi in till Göteborg, Nicklas skulle tatuera sig, jag gick på shoppingrunda, köpte ett par byxor👏😅 Efter det åt vi på Texas Longhorn☺️
Söndag- måndag var jag på utbildning i Stockholm, sov på hotell och så. ☺️
I onsdags åkte jag, Nicklas och hans pappa till Fritsla på träff, vi fikade på ett fik, kollade på bilarna och kollade in i två museum, det ena var med gamla klockor, LP spelare pch TV apparater, det andra med gamla cyklar och mopeder. 
I fredags kom äntligen Cassandra, Sebastian och hundarna hem till oss, som jag längtat! 😍 
Nicklas kompis kom även över under helgen. 
I lördags åkte jag och Cassandra till Ullared. :) 

Det där med att jag skulle inte köpa så mycket.. Blev en hel vagn aldrig hänt innan.. ;D
Cassandra försökte skoja till det med salladen 😅
Denna var på besök.
Har äntligen fått ge den första hemgjorda nyckelringen till någon, denna var till Cassnadra, har en klar och en pågående som ska skickas som en överraskning till en jag känner ska lägga ut när personen fått dem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: