Tummen ner

Alltså vilken dag, fick ju lite dåliga ny heter idag i skolan, vart så arg o irriterad.
Kommer hem precis in på gården, öppnat dörren till bilen sitter med benen ute och dörren smälls igen, alltås på mina ben, ont som fan, har redan fått en bula o blåmärke på ena benet.
Ska laga mat o hittar inte makaronerna.
Alltid torsdagar och vara så hemska.
Menmen äsch äsch ;)
Inget att deppa över, nu ska jag ta och sova, riktigt skönt ska det bli, då ja varit riktigt trött i skolan idag.
Godnatt sovgott pusspuss <3
Bild från idag på emma och mig, älskar dig gumman tack för att jag har dig, vad skulle jag göra utan dig? vad skulle jag vara utan dig? Min underbara vän <3



Kommentarer
Postat av: emmziee

jag älskar dig finaste !

2012-06-01 @ 07:07:28
URL: http://emmathomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: