Så stolt!

Det går inte att förklara hur mycket det värmer i mitt hjärta av att ha denna hund i mitt liv, det är min hund, ja hon är väldigt speciell! Men det är ju jag också haha ;) Hon slutar verkligen aldrig att förvåna mig.. Idag tog vi en träningspromenad på vägen där vi bor, vi gjorde alla möjliga saker och fikusen var på mig och allt gick  himla fint och bra ni skulle bara sett! Nu kommer jag somna med ett stort leende på mina läppar och hoppas jag vaknar med det också, men jag gör ju för det mesta det, jag har i alla fall aldrig slut på skratt! :) 
(Bild från en filmsnutt idag) 
Och även några andra bilder från idag som är kassa ;D 


(Riktigt snygga foppatofflor) haha ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: