En till helg i Kungsör

I veckan har jag haft mamma och Flisan hemma på besök, i fredags åkte vi hem till Kungsör, nu sitter jag på tåget till Göteborg igen. :) 

I torsdags kom moster Åsa och Nisse på besök, mamma hade gjort smörgåstårta till middag. :)
I lördags (igår) sprang jag och Fanny Color obstacle rush, en applåd till oss!
Vaddå att jag var sugen på melon? 😅
Fick även låna Fannys häst, kan säga att efter att inte ha ridit på 4månader har jag tappat otroligt mycket muskler! Har träningsvärk i HELA kroppen, är både från ridningen och color obstacle rush.
En bild på Fanny och Elvira.
Innan jag åkte till tåget idag (söndag), åkte jag, mamma, morbror och Fia till Kungsör på glass buffé😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: