Dålig uppdatering

Halluu.
Jag ursäktar att jag inte hunnit varit inne och bloggat idag.
Åkte och hjälpte till på Allemanuten och gick den två gånger alltså 5km sammanlagt ;)
Sen var det bara hem och duscha och sen åka och fira Fia, var där ett tag och fotade liite grann.
Sen har vi ätit och jag, mamma och Annika  var ute och gick en långpromenad, vet inte hur lång den var.
Nu sitter jag i sängen och tar det lugnt.
Imorgon är det skola och vi är typ den ända skolan som inte är lediga, då vi redan haft en ledig dag tydligen..
Aja, sen är vi ju i alla fall lediga på tisdag ;)
Inte så kul att gå i skolan då man vet att alla andra skolor är lediga, menmen vi slutar ju iaf halv 1 :D
Bild på mig när jag var liten


Kommentarer
Postat av: AaGgNnEeSs ™

Sv: Tack så mke! ÄR lite dålig själv att komma på saker man kan skriva om så jag har tyvärr inget bra tips som jag kan ge nu såhär på rak arm,,, ;-/

2012-04-30 @ 00:12:57
URL: http://agneslilly.blogg.se/
Postat av: Sandra kusin

Lilla pluttan,så söt där var du inte stor minsann!

2012-04-30 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: