Haallu

Godmorgon på er alla eller vad man ska säga..
Sitter o tänker på morgondagen då mitt hår kommer att ryka.
Shiet tror jag är lite nervös eller något, sitter och velar som tusan, o är orolig att jag kommer vara jätteful i det.. :P
Kommer fan börja böla, då man ser håret bara falla, typ 30 cm skulle ja tippa på att det är, bara falla ner och sen nästa gång då man kollar sig själv i spegeln, så har man typ inge hår på ena sidan. :o
Någon som vill komma o hålla handen imorgon? xD
3D är inte så kul justnu.. Men aa ;) <3
Ha det så bra, nu ska jag göra något, kanske inte så skoj men aa.. ;)
Haha, alltid varit så skum tydligen :D


Kommentarer
Postat av: Izabelle.

Fin blogg! Kolla in min och fråga en fråga i min frågestund, eller kommentera något annat inlägg :)

2012-04-30 @ 09:49:23
URL: http://izabellelaarsson.blogg.se/
Postat av: Vera

Vilken fin blogg du har, med vilket program har du gjort din header? :)

2012-04-30 @ 10:24:59
URL: http://veraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: