Västerås summer meet 2017

Jaha nu var Västerås summer meet över. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt, på onsdagen kom bilen inte ens enda fram till besiktningen utan knutkorset la av och bilen fick bokseras hem.. Torsdagen gick bilen igenom besiktningen men havererade två rondeller efter besiktningen. På torsdagen åkte jag in med mamma och pappa till fältet. Fredagen åkte jag in med mamma och pappa men fick sedan åka med Frida. :) Har fått med mig ett till flyttlass hit också, så det som just hade blivit ordning.. är nu oordning igen med saker lite här och var.

Så jag saknat henne!
På bilbesiktningen
Vår chaufför på plats ;D
Fick krabilurer av mamma till frukost🙈
Tom och Gustaf skulle gå till bilen, kommer tillbaka efter en stund o säger att de ej hittar bilen och åker runt i en kundvagn? 😂
Madde och Tom blev lite slitna
Fick frukost på bagarns 😊🙈
Fick träffa mina fina vänner :)
Blev inget summer meet på lördagen, så vi åkte istället o åt på chopchop och sedan tittade film😊
TV reparatör?😅
Köpte mig gamla retro galgar med nitar på summer meet, fick även några av fina mamma som hon hade hemma. Tog även hem min klädställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: